آیا شما هم اجازه داده اید خود را مجذوب اینستاگرام کنید و بخواهید اجازه دهید تا آنجا که ممکن است افراد بیشتری آن را کشف کنند؟ آیا دوست دارید عکس ها و فیلم های خود را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید و آیا به دنبال راهی برای افزایش دید آنها هستید؟ آره؟ خوب ، متأسفم ، هیچ دستور العمل جادویی برای گرفتن تصاویر شما در رتبه بندی بیشترین بازدید از عکس ها و فیلم ها در اینستاگرام وجود ندارد. اگر می خواهید ، می توانم چند پیشنهاد به شما بدهم تا عکس ها و فیلم های شما "جذاب تر" شوند و مورد توجه عموم قرار بگیرند و در نتیجه سعی کنند لایک در اینستاگرام داشته باشند.

بنابراین در خطوط زیر به شما نشان خواهم داد تمام آنچه که از نظر فروتنانه من می توانید انجام دهید تا بتوانید تعداد لایکهای عکس های خود را افزایش دهید. اگر تعجب می کنید ، به خاطر داشته باشید که دیگر مجبور به انجام کار خاصی نیستید و نکاتی را که می خواهم به شما ارائه دهم می تواند توسط همه عملی شود ، حتی در فناوری های جدید که سختگیرانه تر شده اند و کسانی که به دنیای عکاسی نزدیک شده اند. فقط برای لذت

بنابراین اگر واقعاً علاقه مند هستید که بدانید چه کاری می توانید انجام دهید تا بتوانید در اینستاگرام لایک بگیرید ، به شما پیشنهاد می کنم چند دقیقه وقت آزاد بگذارید ، راحت باشید و با دقت روی خواندن خطوط این آموزش تمرکز کنید ما شرط می بندیم که در پایان شما می توانید بیش از حد راضی به خود بگویید و در اولین فرصت خوب نیز آماده و مایل خواهید بود که برای دوستان خود که مشتاق به دست آوردن نتیجه مشابه هستند چگونه تعداد لایک ها را افزایش دهید توضیح دهید؟

عکس و فیلم زیبا و جالب بگیرید

گفتن این ممکن است پیش پا افتاده باشد ، اما اصل اساسی که منجر به کشف چگونگی دریافت لایک در اینستاگرام می شود ، انتشار عکس ها و فیلم های زیبا و جالب است. این بدان معنا نیست که شما باید در یک دوره عکاسی یا فیلم ساز شرکت کنید یا یک عکاس یا کارگردان حرفه ای شوید بلکه به سادگی یاد می گیرید که چگونه از فیلترهای موجود در اینستاگرام به خوبی استفاده کنید و موضوعات موجود در پروفایل خود را متنوع کنید.

آیا از گلهای باغ خود ده عکس زیبا گرفته اید؟ همه آنها را منتشر نکنید. زیباترین را انتخاب کنید ، آن را با فیلترها و ابزارهای ویرایش داخلی در اینستاگرام بی نظیر کنید و به اشتراک بگذارید. دیگران را در بایگانی شخصی خود بگذارید و حداکثر ، چند هفته پس از به اشتراک گذاشتن مورد اول ، یکی دیگر را منتشر کنید. همین مفهوم در مورد فیلم ها نیز صدق می کند.

من همچنین پیشنهاد می کنم که عملکرد ویژه متصل به اینستاگرام را برای گرفتن عکس و ضبط فیلم و گرفتن عکس با استفاده از برنامه دوربین "استاندارد" موجود در تلفن هوشمند و تمام ویژگی های پیشرفته مرتبط با آن ، کنار بگذارید. متناوباً ، می توانید از یک دوربین واقعی استفاده کنید (در این حالت شما باید عکس ها و فیلم هایی را که می خواهید در تلفن همراه خود به اشتراک بگذارید) منتقل کنید. بعداً ، می توانید عکس های گرفته شده و فیلم های ساخته شده در خارج از اینستاگرام را با انتخاب آنها از بخش کتابخانه برنامه انتخاب کنید.

در این مرحله تعجب خواهید کرد که چگونه از اینستاگرام استفاده کنید و از فیلترهای آن نهایت استفاده را ببرید. نماد ذره بین واقع در پایین سمت چپ را فشار دهید و لیستی از عکس ها و فیلم های پربازدید را مرور کنید (همان که در آن می توانید به پایان برسید): مطمئناً ایده های معتبری در مورد چگونگی ایجاد عکسهای به ظاهر پیش پا افتاده به لطف پیشنهادات پیدا خواهید کرد جلوه های موجود در برنامه.

اگر ترجیح می دهید ، می توانید لیست محبوب ترین مطالب موجود در اینستاگرام را از طریق وب سایت Iconsquare مشاهده کنید که به شما امکان می دهد از طریق رایانه به اینستاگرام دسترسی پیدا کنید (اگر خوب بخاطر دارید ، من در مورد راهنمای خود در مورد نحوه استفاده از اینستاگرام در رایانه با جزئیات صحبت کردم). البته همه بصورت رایگان

به طور کلی ، سعی کنید فیلترها را با دقت و دقت انتخاب کنید تا بر روی عکس ها و فیلم های خود اعمال شود ، اطمینان حاصل کنید که عکس های شما را جذاب تر و گیراتر می کند و موارد مورد علاقه کاربران دیگر را انتخاب کنید. استفاده از فیلتری که می تواند کار شما را در نظر دیگران ارتقا دهد می تواند و نه کمی در افزایش تعداد کاربران بالقوه ای که برای پروفایل شما و در نتیجه عکس ها و فیلم های شما جالب هستند کمک کند ، آن را بخاطر بسپارید.


از هشتگ ها بیشترین استفاده را ببرید
یکی دیگر از عناصر اصلی که می تواند به شما در گرفتن لایک در اینستاگرام کمک کند هشتگ ها هستند. در حقیقت ، مانند توییتر و فیس بوک ، حتی در اینستاگرام هشتگ هایی وجود دارد که می توان در توضیحات عکس ها برای "برچسب زدن" آنها و پیوند دادن آنها به موضوعات خاص گنجانده شود. همین کار را می توان با فیلم ها انجام داد. به این ترتیب ، شانس غریبه ها (به عنوان مثال پیروان شما نیستند) ، به دنبال عکس و فیلم مربوط به یک موضوع خاص (به عنوان مثال گل ، حیوانات ، شهرها و غیره) ، آنچه را که به اشتراک می گذارید پیدا می کنند و مورد پسند شما قرار می گیرد.

هر چند مراقب باشید برخلاف آنچه در اطراف می خوانید ، درج هشتگ های زیادی در توضیحات عکس ها و فیلم های شما به ارسال آنها در رتبه بندی تصاویر و فیلم های پربازدید کمک نمی کند. در واقع ، اینستاگرام از الگوریتم ارزیابی استفاده می کند به این صورت که اگر هشتگ ها را افزایش دهید (و بنابراین شانس یافتن عکس و فیلم از کاربران دیگر) ، تعداد بیشتری لایک لازم است تا عکس ها و فیلم ها به "صفحه اول" برسند " در مورد فالوورها نیز همین طور است: هرچه تعداد فالوورهای شما بیشتر باشد ، برای گرفتن عکس یا فیلم در رتبه بندی لایک بیشتری لازم است. اما اینکه هدف شما دوست داشتن باشد برای شما مهم نیست.