اینستاگرام با ما سادس

اینستاگرام با ما سادس با ما پیشرفت کنید

۵ مطلب در دی ۱۳۹۹ ثبت شده است

بازگشت به ربات های اینستاگرام

ربات های اینستاگرام ، که به طور خودکار تعاملات با حساب های دیگر را برای ایجاد مخاطب امکان پذیر می کند ، گاهی توسط بازاریابان استفاده می شود. با این حال ، استفاده از ربات ها بدون خطر نیست ، نه تنها به دلیل استقبال اتوماسیون در اینستاگرام ، بلکه به دلیل اینکه مخاطبان به دست آمده همیشه از کیفیت بالایی برخوردار نیستند.

ربات اینستاگرام نرم افزاری است که وظایف خاصی را در شبکه اجتماعی به طور خودکار انجام می دهد. او که به حساب اینستاگرام متصل است ، با عضویت و لغو اشتراک در حساب های دیگر ، با پسندیدن انتشارات ، ارسال نظرات یا مشاهده استوری ها ، به جای مدیر عمل می کند.

نحوه کار بات اینستاگرام


ربات اینستاگرام با توجه به پارامترهای انتخاب شده توسط مدیر عمل می کند. دومی باید به ویژه معیارهایی (هشتگ ها ، مکان ها ، کاربران و غیره) را تعریف کند که ربات را در انتخاب اقداماتی که باید انجام شود راهنمایی می کند. ربات اینستاگرام امکان افزایش سریع تعداد مشترکان را فراهم می کند ، با این فرض که حساب هایی که ما در آن مشترک هستیم در عوض مشترک می شوند. در حال اجرا به صورت شبانه روزی ، با انجام کارهای وقت گیر مانند یافتن حساب برای پیگیری و ارسال نظر به جای آن ، باعث صرفه جویی در وقت زیادی در مدیر می شود. برخی از مدیران همچنین از ویژگی های ارائه شده برای مدیریت بهتر حساب اینستاگرام قدردانی می کنند: زمانبندی ارسال پست از رایانه ، توانایی مدیریت چندین حساب ، آمار و غیره

انواع ربات
ربات های اینستاگرام دو نوع اصلی دارند: ربات ها در قالب دسکتاپ و ربات ها در حالت SaaS (نرم افزار به عنوان سرویس). هر قالب ربات های پرداخت شده و رایگان را ارائه می دهد.

رباتها در قالب دسک تاپ: این نرم افزاری است که روی رایانه نصب می شود. چندین ارائه دهنده ربات از جمله Jarvee وجود دارد که برای شبکه های اجتماعی دیگر نیز کار می کند. برای اینکه ربات به صورت 24 ساعته وظایف خود را انجام دهد ، لازم است کامپیوتر را روشن بگذارید. استفاده از سرور می تواند این مسئله را برطرف کند. همچنین برای جلوگیری از استفاده کاربر از آدرس IP خود ، یک پروکسی نیز لازم است. در واقع ، اینستاگرام آدرس IP را در مبدا اقدامات خودکار تحریم می کند.
ربات ها در حالت SaaS: برای استفاده از این نوع ربات ، تنها کاری که باید انجام دهید ثبت نام در سرویس و سپس اتصال به یک رابط آنلاین ، از طریق یک مرورگر وب است. برخی از شناخته شده ترین ابزارها شامل Instaboss ، Instazood و Social Captain هستند. با این نوع ربات ، چیزی برای نصب وجود ندارد: نه نرم افزار و نه سرور.

اقدامات ربات
خودکار سازی "لایک" ها ذکر می شود: یک ربات اینستاگرام می تواند مطابق با هشتگ های مرتبط ، مکان ها یا حتی کاربران تعریف شده توسط سرپرست ، انتشاراتی را "پسند" کند. مورد دوم همچنین می تواند سرعت اتوماسیون (تصادفی یا کند یا سریع) را که مربوط به سرعت عمل ربات است تنظیم کند. در همین شرایط ، ربات امکان خواندن خودکار داستان ها را فراهم می کند.
اتوماسیون اشتراک و لغو اشتراک: ربات با توجه به معیارهای مشابه "پسندیدن" در حساب ها مشترک می شود. پارامترهای پیشرفته ای وجود دارد (زن یا مرد ، حساب های حرفه ای یا نه ، تعداد مشترکان ، با یا بدون عکس پروفایل ...). اشتراک می تواند با تعدادی "پسندیدن" همراه باشد. لیست سیاه به شما امکان می دهد حساب هایی را که نمی توانند ردیابی شوند اضافه کنید. این ربات همچنین از اتوماسیون لغو اشتراک پشتیبانی می کند تا تعداد مشترکان بیشتر از اشتراک ها باشد. لیست سفید از اشتراک مشترک بات در حساب های خاص جلوگیری می کند.
اتوماسیون نظرات: با استفاده از این ویژگی ، ربات به صورت خودکار با یک پیام از پیش تعریف شده روی پست ها نظر می دهد. شرایط نشریات (هشتگ ها ، مکان ها ، کاربران) ، سرعت تعامل و وقفه های روزانه توسط مدیر تعیین می شود.
اتوماسیون پیام های خصوصی: این پیام شامل ارسال پیام خصوصی به کاربران است ، مانند پیام تشکر به مشترکان جدید ، اما همچنین اخبار برای همه مشترکان.
زمانبندی نشریات: ربات به شما امکان می دهد با برنامه ریزی انتشارات (عکس ها ، آلبوم ها و استوری ها) از قبل طبق برنامه ، در اینستاگرام منتشر کنید.

خطرات ربات های اینستاگرام
استفاده از ربات اینستاگرام خطرات زیادی از جمله از دست دادن مشترکان یا بدتر از آن مسدود شدن یا بسته شدن دائمی حساب توسط اینستاگرام را به همراه دارد. از طرف دیگر ، شرکتی که از یک ربات سوuses استفاده می کند ، در معرض وخامت شدید تصویر برند خود قرار می گیرد.

این شبکه اجتماعی که تمایلی به استفاده از اتوماسیون ندارد ، به راحتی اقدامات مشکوکی را که از همان آدرس IP ناشی می شوند ، مشاهده می کند. برای حل این مشکل ، کاربران ربات از یک سرور پراکسی استفاده می کنند که از ردیابی اینستاگرام به آدرس IP شخصی آنها جلوگیری می کند.

اما اگرچه یک ربات می تواند هوشیاری اینستاگرام را فریب دهد ، اما به طور کلی از تشخیص کاربران انسانی در امان نیست. در واقع ، یک حساب کاربری اینستاگرام که ربات آن به درستی پیکربندی نشده است ، به راحتی به عنوان اسپمر برای سایر کاربران ظاهر می شود. اتوماسیون نظرات و اشتراک ها نامطلوب است. نظرات مبهم ، بی ربط یا تکراری نیز تجربه ناخوشایندی را برای کاربران ایجاد می کند.

به همین ترتیب ، اشتراک های خودکار اخم می کنند زیرا صادقانه نیستند. رباتی که در تعاملات خود با سایر حسابها بسیار فعال است بسرعت مشکوک می شود. سپس کاربران می توانند اشتراک خود را لغو کنند ، حساب را مسدود کنند یا حتی آن را به اینستاگرام گزارش دهند.

استراتژی مشترک شدن در یک حساب و سپس لغو اشتراک در آن چند روز بعد نیز محبوب نیست. برای داشتن تعداد مشترکان بسیار بیشتر از تعداد اشتراکات ، به تصویر حساب و نام تجاری آسیب می رساند. علاوه بر این ، با میزان تعامل کم ، مخاطبان کمی و بی کیفیت را القا می کند.

شرایط اینستاگرام
همانطور که در قوانین جامعه مشخص شده است ، اینستاگرام رسماً با جمع آوری "پسندیدن" یا "مصنوعی" به اشتراک گذاری و انتشار نظرات یا محتوای تکراری مخالف است. شبکه اجتماعی در اینجا ربات هایی را هدف می گیرد که منشا چنین کارهایی هستند. حساب هایی که از دستورالعمل های انجمن پیروی نمی کنند ممکن است به سادگی حذف شوند.

گزینه های جایگزین ربات های اینستاگرام
بدیهی است توصیه می شود مخاطبان خود را در اینستاگرام با احترام گذاشتن به اقدامات خوب توسعه دهید. هدف قرار دادن حساب ها با اصلاح معیارها و تعامل صمیمانه با آنها ، میزان تعامل را افزایش می دهد.

می توانید با هشتگ شرط بندی کنید تا به صورت ارگانیک به اهداف خود برسید. خدمات آنلاین پولی مانند HashtagsForLikes یا Iconosquare امکان به دست آوردن مرتبط ترین هشتگ ها را فراهم می کند و بنابراین در معرض انتشار بهینه قرار می گیرد.

برخی از سیستم عامل ها مانند HubSpot به طور مستقیم از طریق رایانه شخصی یا رابط آنلاین منتشر می کنند ، اما همچنین برنامه ریزی انتشارات و اندازه گیری اثربخشی آنها را انجام می دهند.

مشاغلی که وقت مدیریت حساب کاربری اینستاگرام را ندارند نیز می توانند از آژانس هایی استفاده کنند که مراقبت از توسعه مخاطبان هدف را بر عهده دارند. این سرویس البته هزینه دارد و شامل اجازه دادن به شرکت دیگری است که حساب خود را کنترل کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ربات ها و دانستن اینکه ربات های مکالمه چگونه می توانند به شما در تولید لید کمک کنند ، راهنمای رایگان خود را بارگیری کنید

 

۲۹ دی ۹۹ ، ۱۵:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
naser imani

بازاریابی از طریق Instagram Live: یک راهنمای کامل

اینستاگرام با داشتن یک میلیارد کاربر ماهانه سلطان بی چون و چرای همه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است. امروزه این پلتفرم به ابزاری برای بازاریابی تبدیل شده است که مشاغل در هر اندازه برای دستیابی به مخاطبان خود و تبلیغ محصولات و / یا خدمات خود از آن استفاده می کنند.

در حالی که Insta Marketers دارای تعدادی ویژگی برای تسهیل ، یکی از آخرین ویژگی های این پلتفرم است ، اینستاگرام پتانسیل بازاریابی بستر زنده را تا ارتفاع چشمه می برد. در این پست ، ما به طور دقیق به این موضوع خواهیم پرداخت که چرا ویژگی Instagram Live ، چرا می تواند در برند شما جا بگیرد و چگونه می توانید از آن نهایت استفاده را ببرید. بیایید وارد آن شویم!

Instagram Live: چیست و چگونه می تواند به سود کسب و کارها بیاید؟

Instagram Live بخشی از ویژگی استوری اینستاگرام است و به کاربران امکان می دهد مستقیماً ویدئوها را ارسال کنند. افرادی که فیلم های زنده تماشا می کنند می توانند با پرسیدن س andال و به اشتراک گذاشتن نظراتشان در زمان واقعی با آنها ارتباط برقرار کنند.

در حالی که خلاصه Instagram Live شباهت زیادی به Facebook Live و YouTube Live دارد ، اما دارای تعدادی ویژگی است که آن را برای تجارت بی نظیر و بسیار امیدوار کننده می کند. بیایید نگاه دقیق تری به آنها بیندازیم.

اول در فید Stories: فید Stories در بالای رابط اینستاگرام ظاهر می شود ، به این معنی که اولین بار توسط افراد وقتی برنامه Instagram را در تلفن یا مرورگر خود باز می کنند ، مشاهده می شود.

وقتی با استفاده از ویژگی Instagram Live به صورت مستقیم شروع به کار می کنید ، به طور خودکار اولین خبر در فید پیروان شما می شود. موفقیت دیده شده در ویژگی Instagram Stories تضمین می کند که درصد قابل توجهی از دنبال کنندگان اینستاگرام شما قادر به تماشای ویدیوی زنده شما خواهند بود.

توجه: چه اتفاقی می افتد که فیلم های زنده اینستاگرام شما وقتی فالوورهایتان از این برنامه استفاده نمی کنند ، چه اتفاقی می افتد؟ فکر می کنید در این شرایط فیلم های شما را از دست می دهند؟
اشتباه! به طور پیش فرض ، اینستاگرام هنگام پخش مستقیم از طریق اعلان های فشار ، به دنبال کنندگان شما اطلاع می دهد. دنبال کنندگان این گزینه را دارند که اعلان های فشاری را برای فیلم های زنده غیرفعال کنند ، به طور پیش فرض این امکان را می دهد که دنبال کنندگان بیشتری احتمالاً فیلم های شما را تماشا می کنند.

حضور 24 ساعته در پخش پست خوراک: وقتی پخش زنده ویدیوی اینستاگرام خود را به پایان برسانید ، 24 ساعت اضافی به عنوان استوری اینستاگرام شما خواهد بود.

این به ویدیوی زنده شما کمک می کند بعد از دنبال کردن فالوورها با محتوای شما تعامل کند. اگر مشارکت در زمان واقعی هنگام تماشای ویدئو پس از پخش مستقیم امکان پذیر نباشد ، با این وجود محتوای زنده شما باعث افزایش آگاهی از نام تجاری می شود.

همکاری: اگرچه همکاری گسترده در Instagram Live هنوز امکان پذیر نیست ، شما می توانید شخصی را اضافه کنید تا صفحه ای را با شما به اشتراک بگذارد.
برای مشاغل و مارک هایی که می خواهند جلسه پرسش و پاسخ داشته باشند ، هیچ چیز بهتر از این نیست. با استفاده از این ویژگی اساسی همکاری ، می توان مصاحبه ها و گفتگوهای کامل را انجام داد.

در حالی که کاربران گاه به گاه اینستاگرام اغلب برای سرگرمی زندگی می کنند ، مشاغل باید برای اجرای کمپین های بازاریابی با استفاده از Instagram Live برنامه خاصی داشته باشند. در اینجا برخی از ایده های تبلیغاتی است که می توانید با استفاده از Instagram Live از مارک خود و محصولات و یا خدمات آن استفاده کنید:

پیش نمایش محصول: بنابراین نام تجاری شما در آستانه عرضه آخرین محصول خود است و شما می خواهید پیروان واقعی اینستاگرام خود را آگاه کنید. یک پخش زنده اینستاگرام را شروع کنید و جالب ترین ویژگی های محصول را برجسته کنید. همچنین می توانید مخاطبان خود را در مورد تاریخ عرضه محصول آگاه کنید. همچنین می توانید برای پیش سفارش محصول از وب سایت رسمی کسب و کار یا یک درگاه تجارت الکترونیکی ، پیوندی به بازدیدکنندگان ارائه دهید.

راه اندازی محصولات: راه اندازی محصولات Instagram Live می تواند به طرز باورنکردنی در آگاه ساختن پیروان اینستاگرام از میزان ارزشمند بودن آنها مثر باشد. فیلم های راه اندازی محصول ممکن است نمایش دقیق محصولات و خرید پیوند برای آنها را داشته باشد.

فیلم های آموزشی: فیلم های زنده آموزشی می توانند برای برقراری ارتباط با مخاطبان و ارائه اطلاعات ارزشمند در مورد تجارت شما بسیار مفید باشند. به عنوان مثال ، یک نوازنده می تواند مستقیماً صحبت کند و درباره برخی اشتباهات رایج که در ابتدا در حین تمرین مرتکب می شوند صحبت کند.

جلسات پرسش و پاسخ: ممکن است چندین سوال از پیروان خود داشته باشید که قبلاً هرگز فرصتی برای پرسیدن آنها نداشته اند. پخش مستقیم را شروع کرده و آن را به جلسه پرسش و پاسخ تبدیل کنید تا به س questionsالات پیروان خود پاسخ دهید. چنین جلسات پرسش و پاسخ می تواند سطح اعتماد به نفس و ارتباط عاطفی بین یک برند و مخاطبان آن را به طور قابل توجهی بهبود بخشد.

اینها تنها برخی از ایده هایی است که می توانید با استفاده از ویژگی Instagram Live امتحان کنید. با خیال راحت قالب ویدیویی خود را بسازید تا به مخاطبان خود چیزی بی نظیر بدهد.

۲۸ دی ۹۹ ، ۱۴:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
naser imani

10 نکته برتر در زمینه بازاریابی اینستاگرام

استفاده از آن از زمان ایجاد اینستاگرام در حال رشد است. اینستاگرام هر ماه 600 میلیون کاربر دارد. علاوه بر این ، روزانه بیش از 60 میلیون تصویر در این شبکه های اجتماعی ارسال می شود. بنابراین شما برای نشان دادن خود یا نام تجاری خود به عنوان یک تأثیرگذار در این سیستم عامل ، به برنامه ریزی مناسب نیاز دارید. در اینجا 10 موضوع برتر برای بازاریابی اینستاگرام آورده شده است.

1) نمایه خود را به نمایه کسب و کار تغییر دهید

نمایه شخصی خود را در اینستاگرام به نمایه تجاری تغییر دهید. پس از رفتن به تنظیمات ، آن گزینه را دریافت خواهید کرد. نمایه کسب و کار به شما فضای ایجاد تبلیغات را می دهد. همچنین می توانید چشم به ابزارهای تحلیلی ، بینش ها ، برداشت ها بنشینید.

2) از ابزار رایگان اینستاگرام (بازاریابی اینستاگرام) استفاده کنید

در Business Profile شما ابزارهای رایگان بسیاری را پیدا خواهید کرد که به شما در کار کمک می کنند. با Insight به اطلاعات مربوط به مشخصات پروفایل ، تعامل خود خواهید رسید. علاوه بر این ، اطلاعات سن کاربران ، موقعیت مکانی ، اقامت آنلاین نیز شناخته خواهد شد.

3) تیزر را پس از ایجاد محصول ارسال کنید

اگر می خواهید از طریق اینستاگرام چیزی را بفروشید ، یک پست ارسال کنید و ارسال کنید. آن را به صورت فیلم کوتاه با اطلاعات متعدد در مورد قیمت ، ویژگی ها ، تخفیف ها ، کار و غیره ارسال کنید. در انتهای ویدیو ، می توانید با استفاده از کلماتی مانند برنامه بارگیری یا خرید چیزهایی ، وب سایت اصلی خود را بیش از حد پیوند دهید.

4) تبلیغات تبلیغاتی ایجاد کنید

این جنبه مهم بازاریابی اینستاگرام است. اگر برای ایجاد تبلیغات تبلیغاتی هزینه ای در اینستاگرام خرج کنید ، این مبلغ نه تنها به دنبال کنندگان شما نخواهد رسید ، بلکه به تمام کاربران هدف شما نیز خواهد رسید. با این حال ، در این مورد ، محتوای تبلیغات باید جالب باشد. تبلیغات اسپانسر می تواند انواع تصاویر ، فیلم ها ، چرخ فلک / تبلیغات پویا ، استوری ها ، بوم های استوری ، استوری های اینستاگرام باشد. (بازاریابی اینستاگرام)

5) استوری اینستاگرام یا استوری اینستاگرام

این قسمت جداگانه ای از اینستاگرام است. در اینجا می توانید به صورت تبلیغات ، تصاویر محصول ، فیلم ، فیلم زنده ، برچسب یا متن برنامه ریزی برای روزهای آینده ارسال کنید. در این حالت حتی اگر قوانین معمول را رعایت نکنید. این پست 24 ساعت طول می کشد.

6) مشارکت با تأثیرگذاران (بازاریابی اینستاگرام)

با توجه به مخاطبان هدف محصول خود ، اینفلوئنسرها را در اینستاگرام انتخاب کنید. بخاطر داشته باشید که به دلیل تعداد زیاد فالوورهای اینفلوئنسرها ، هر پستی به افراد بیشتری خواهد رسید. بنابراین با اینفلوئنسرها رابطه خوبی برقرار کنید. با آنها مشارکت کنید و از طریق آنها محصول خود را مارک بزنید.

7) تصاویر ایجاد شده توسط کاربر را جمع آوری کنید

فرض کنید یکی از دنبال کنندگان شما با محصولی که استفاده کرده اید در اینستاگرام پست گذاشته است. سپس می توانید دوباره آن پست را به حساب خود ارسال کنید. اما باید صاحب پست اصلی را برچسب گذاری کنید. این امر منجر به تعامل بهتر با کاربر و همچنین مارک تجاری بهتر خواهد شد.

8) ایجاد هشتگ

برای مارک شرکت خود از هشتگ معنادار و جالب استفاده کنید. سپس از آن در هر پست خود استفاده کنید. همچنین کاربران پس از آشنایی با هشتگ در پست های خود از آن استفاده می کنند. این باعث افزایش تبلیغات شرکت شما می شود.

9) ارسال مقدار مشخصی در زمان مناسب (بازاریابی اینستاگرام)

بیش از یک بار در روز از حساب شخصی خود ارسال نکنید. کاربران ممکن است اذیت شوند و دنبال کنند. بنابراین مقدار کمی پست و پست خوب ارسال کنید. طبق یک نظرسنجی توسط آقایان Simply Messers ، ارسال مطلبی در روزهای دوشنبه و پنجشنبه با موفقیت بیشتری انجام می شود. طبق یک نظرسنجی که توسط Co-Schedule انجام شده است ، ارسال هایی که بین ساعت 8 صبح تا 9 صبح تا 2 بعد از ظهر انجام شده است موفقیت بیشتری دارند. توجه داشته باشید که اگر می خواهید در همان روز بیش از یک پست ارسال کنید ، می توانید این کار را با کلاژ یا ارسال اسلایدها انجام دهید.

10) کلیه اطلاعات را به درستی پیگیری کنید

اگر نمی دانید صفحه شما چگونه کار می کند و نوع پست کاربران را دوست دارد ، حساب شما هرگز بهبود نخواهد یافت. بنابراین همیشه حرکات کاربران را تحت نظر داشته باشید.

از کاربران بخواهید لایک و نظر دهند. این به کاربران ایده روشنی از مورد پسندیدن و دوست نداشتن آنها می دهد. همیشه سعی کنید میانگین اشتغال کاربر در حساب خود را حفظ کنید. با این حال ، اگر تعداد دنبال کنندگان شما کمتر باشد ، میزان نامزدی باید بیشتر باشد. یک حساب کاربری اینستاگرام با وب سایت پیوند دهید. همچنین از تعداد افرادی که روی URL پیوند داده شده شما کلیک می کنند ، پیگیری کنید.

۲۷ دی ۹۹ ، ۱۲:۳۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
naser imani

راهنمای بخش "جالب و جستجو" در اینستاگرام

تبلیغ در اینستاگرام کار دشواری است. روشهای "تبلیغ" در سالهای اخیر بسیار تغییر کرده است: اگر زمانی تبلیغ حسابها با استفاده از سیستمهای خودکار (مانند انبوه و دنبال کردن انبوه) م wasثر بود ، اکنون این روشها به تاریخ می پیوندند و برای خراب یک بار و برای همیشه مناسب ترند حساب.

صفحاتی که از روش های تبلیغاتی "سیاه" استفاده می کنند خطر مسدود شدن را دارند (به اصطلاح "Shadowban" ، که تمام فعالیت های حساب کاربران دیگر را پنهان می کند یا "بلوک نگهبانی" که اخیراً ظاهر شده است ، که از مجوز حساب جلوگیری می کند) کمترین میزان را دارند شاخص های دستیابی و تعامل ، در فید کم نمایش داده می شوند و بندرت در مجموعه ها ظاهر می شوند و توصیه می شوند. اگر جدی در توسعه اینستاگرام خود هستید ، با لایک ها و اشتراک های گسترده درگیر نشوید - فقط از روش های تبلیغاتی "سفید" استفاده کنید که بهترین نتیجه را در طولانی مدت به دست می آورند.

امروز ما یکی از این روش ها را با جزئیات تجزیه و تحلیل خواهیم کرد - با استفاده از بخش "جالب" و جستجوی داخلی اینستاگرام برای تبلیغ حساب خود.

بخش "جستجو و جالب" به حل بسیاری از مشکلات کمک می کند:

اگر حساب شما در این انتخاب گنجانده شود ، به مخاطبان گسترده جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد که در غیر این صورت شما را پیدا نمی کردند.
برای تعامل با افراد نزدیک به تجارت خود می توانید از جستجو استفاده کنید.
برای یافتن بهترین هشتگ های خود می توانید از جستجو استفاده کنید.
برای یافتن رهبران نظر برای همکاری می توانید از جستجو استفاده کنید.

ادامه مطلب...
۲۵ دی ۹۹ ، ۲۲:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
naser imani

چگونه می توان لایک در اینستاگرام به دست آورد

آیا شما هم اجازه داده اید خود را مجذوب اینستاگرام کنید و بخواهید اجازه دهید تا آنجا که ممکن است افراد بیشتری آن را کشف کنند؟ آیا دوست دارید عکس ها و فیلم های خود را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید و آیا به دنبال راهی برای افزایش دید آنها هستید؟ آره؟ خوب ، متأسفم ، هیچ دستور العمل جادویی برای گرفتن تصاویر شما در رتبه بندی بیشترین بازدید از عکس ها و فیلم ها در اینستاگرام وجود ندارد. اگر می خواهید ، می توانم چند پیشنهاد به شما بدهم تا عکس ها و فیلم های شما "جذاب تر" شوند و مورد توجه عموم قرار بگیرند و در نتیجه سعی کنند لایک در اینستاگرام داشته باشند.

بنابراین در خطوط زیر به شما نشان خواهم داد تمام آنچه که از نظر فروتنانه من می توانید انجام دهید تا بتوانید تعداد لایکهای عکس های خود را افزایش دهید. اگر تعجب می کنید ، به خاطر داشته باشید که دیگر مجبور به انجام کار خاصی نیستید و نکاتی را که می خواهم به شما ارائه دهم می تواند توسط همه عملی شود ، حتی در فناوری های جدید که سختگیرانه تر شده اند و کسانی که به دنیای عکاسی نزدیک شده اند. فقط برای لذت

بنابراین اگر واقعاً علاقه مند هستید که بدانید چه کاری می توانید انجام دهید تا بتوانید در اینستاگرام لایک بگیرید ، به شما پیشنهاد می کنم چند دقیقه وقت آزاد بگذارید ، راحت باشید و با دقت روی خواندن خطوط این آموزش تمرکز کنید ما شرط می بندیم که در پایان شما می توانید بیش از حد راضی به خود بگویید و در اولین فرصت خوب نیز آماده و مایل خواهید بود که برای دوستان خود که مشتاق به دست آوردن نتیجه مشابه هستند چگونه تعداد لایک ها را افزایش دهید توضیح دهید؟

عکس و فیلم زیبا و جالب بگیرید

ادامه مطلب...
۲۴ دی ۹۹ ، ۱۵:۱۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
naser imani