اینستاگرام با داشتن یک میلیارد کاربر ماهانه سلطان بی چون و چرای همه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است. امروزه این پلتفرم به ابزاری برای بازاریابی تبدیل شده است که مشاغل در هر اندازه برای دستیابی به مخاطبان خود و تبلیغ محصولات و / یا خدمات خود از آن استفاده می کنند.

در حالی که Insta Marketers دارای تعدادی ویژگی برای تسهیل ، یکی از آخرین ویژگی های این پلتفرم است ، اینستاگرام پتانسیل بازاریابی بستر زنده را تا ارتفاع چشمه می برد. در این پست ، ما به طور دقیق به این موضوع خواهیم پرداخت که چرا ویژگی Instagram Live ، چرا می تواند در برند شما جا بگیرد و چگونه می توانید از آن نهایت استفاده را ببرید. بیایید وارد آن شویم!

Instagram Live: چیست و چگونه می تواند به سود کسب و کارها بیاید؟

Instagram Live بخشی از ویژگی استوری اینستاگرام است و به کاربران امکان می دهد مستقیماً ویدئوها را ارسال کنند. افرادی که فیلم های زنده تماشا می کنند می توانند با پرسیدن س andال و به اشتراک گذاشتن نظراتشان در زمان واقعی با آنها ارتباط برقرار کنند.

در حالی که خلاصه Instagram Live شباهت زیادی به Facebook Live و YouTube Live دارد ، اما دارای تعدادی ویژگی است که آن را برای تجارت بی نظیر و بسیار امیدوار کننده می کند. بیایید نگاه دقیق تری به آنها بیندازیم.

اول در فید Stories: فید Stories در بالای رابط اینستاگرام ظاهر می شود ، به این معنی که اولین بار توسط افراد وقتی برنامه Instagram را در تلفن یا مرورگر خود باز می کنند ، مشاهده می شود.

وقتی با استفاده از ویژگی Instagram Live به صورت مستقیم شروع به کار می کنید ، به طور خودکار اولین خبر در فید پیروان شما می شود. موفقیت دیده شده در ویژگی Instagram Stories تضمین می کند که درصد قابل توجهی از دنبال کنندگان اینستاگرام شما قادر به تماشای ویدیوی زنده شما خواهند بود.

توجه: چه اتفاقی می افتد که فیلم های زنده اینستاگرام شما وقتی فالوورهایتان از این برنامه استفاده نمی کنند ، چه اتفاقی می افتد؟ فکر می کنید در این شرایط فیلم های شما را از دست می دهند؟
اشتباه! به طور پیش فرض ، اینستاگرام هنگام پخش مستقیم از طریق اعلان های فشار ، به دنبال کنندگان شما اطلاع می دهد. دنبال کنندگان این گزینه را دارند که اعلان های فشاری را برای فیلم های زنده غیرفعال کنند ، به طور پیش فرض این امکان را می دهد که دنبال کنندگان بیشتری احتمالاً فیلم های شما را تماشا می کنند.

حضور 24 ساعته در پخش پست خوراک: وقتی پخش زنده ویدیوی اینستاگرام خود را به پایان برسانید ، 24 ساعت اضافی به عنوان استوری اینستاگرام شما خواهد بود.

این به ویدیوی زنده شما کمک می کند بعد از دنبال کردن فالوورها با محتوای شما تعامل کند. اگر مشارکت در زمان واقعی هنگام تماشای ویدئو پس از پخش مستقیم امکان پذیر نباشد ، با این وجود محتوای زنده شما باعث افزایش آگاهی از نام تجاری می شود.

همکاری: اگرچه همکاری گسترده در Instagram Live هنوز امکان پذیر نیست ، شما می توانید شخصی را اضافه کنید تا صفحه ای را با شما به اشتراک بگذارد.
برای مشاغل و مارک هایی که می خواهند جلسه پرسش و پاسخ داشته باشند ، هیچ چیز بهتر از این نیست. با استفاده از این ویژگی اساسی همکاری ، می توان مصاحبه ها و گفتگوهای کامل را انجام داد.

در حالی که کاربران گاه به گاه اینستاگرام اغلب برای سرگرمی زندگی می کنند ، مشاغل باید برای اجرای کمپین های بازاریابی با استفاده از Instagram Live برنامه خاصی داشته باشند. در اینجا برخی از ایده های تبلیغاتی است که می توانید با استفاده از Instagram Live از مارک خود و محصولات و یا خدمات آن استفاده کنید:

پیش نمایش محصول: بنابراین نام تجاری شما در آستانه عرضه آخرین محصول خود است و شما می خواهید پیروان واقعی اینستاگرام خود را آگاه کنید. یک پخش زنده اینستاگرام را شروع کنید و جالب ترین ویژگی های محصول را برجسته کنید. همچنین می توانید مخاطبان خود را در مورد تاریخ عرضه محصول آگاه کنید. همچنین می توانید برای پیش سفارش محصول از وب سایت رسمی کسب و کار یا یک درگاه تجارت الکترونیکی ، پیوندی به بازدیدکنندگان ارائه دهید.

راه اندازی محصولات: راه اندازی محصولات Instagram Live می تواند به طرز باورنکردنی در آگاه ساختن پیروان اینستاگرام از میزان ارزشمند بودن آنها مثر باشد. فیلم های راه اندازی محصول ممکن است نمایش دقیق محصولات و خرید پیوند برای آنها را داشته باشد.

فیلم های آموزشی: فیلم های زنده آموزشی می توانند برای برقراری ارتباط با مخاطبان و ارائه اطلاعات ارزشمند در مورد تجارت شما بسیار مفید باشند. به عنوان مثال ، یک نوازنده می تواند مستقیماً صحبت کند و درباره برخی اشتباهات رایج که در ابتدا در حین تمرین مرتکب می شوند صحبت کند.

جلسات پرسش و پاسخ: ممکن است چندین سوال از پیروان خود داشته باشید که قبلاً هرگز فرصتی برای پرسیدن آنها نداشته اند. پخش مستقیم را شروع کرده و آن را به جلسه پرسش و پاسخ تبدیل کنید تا به س questionsالات پیروان خود پاسخ دهید. چنین جلسات پرسش و پاسخ می تواند سطح اعتماد به نفس و ارتباط عاطفی بین یک برند و مخاطبان آن را به طور قابل توجهی بهبود بخشد.

اینها تنها برخی از ایده هایی است که می توانید با استفاده از ویژگی Instagram Live امتحان کنید. با خیال راحت قالب ویدیویی خود را بسازید تا به مخاطبان خود چیزی بی نظیر بدهد.