استفاده از آن از زمان ایجاد اینستاگرام در حال رشد است. اینستاگرام هر ماه 600 میلیون کاربر دارد. علاوه بر این ، روزانه بیش از 60 میلیون تصویر در این شبکه های اجتماعی ارسال می شود. بنابراین شما برای نشان دادن خود یا نام تجاری خود به عنوان یک تأثیرگذار در این سیستم عامل ، به برنامه ریزی مناسب نیاز دارید. در اینجا 10 موضوع برتر برای بازاریابی اینستاگرام آورده شده است.

1) نمایه خود را به نمایه کسب و کار تغییر دهید

نمایه شخصی خود را در اینستاگرام به نمایه تجاری تغییر دهید. پس از رفتن به تنظیمات ، آن گزینه را دریافت خواهید کرد. نمایه کسب و کار به شما فضای ایجاد تبلیغات را می دهد. همچنین می توانید چشم به ابزارهای تحلیلی ، بینش ها ، برداشت ها بنشینید.

2) از ابزار رایگان اینستاگرام (بازاریابی اینستاگرام) استفاده کنید

در Business Profile شما ابزارهای رایگان بسیاری را پیدا خواهید کرد که به شما در کار کمک می کنند. با Insight به اطلاعات مربوط به مشخصات پروفایل ، تعامل خود خواهید رسید. علاوه بر این ، اطلاعات سن کاربران ، موقعیت مکانی ، اقامت آنلاین نیز شناخته خواهد شد.

3) تیزر را پس از ایجاد محصول ارسال کنید

اگر می خواهید از طریق اینستاگرام چیزی را بفروشید ، یک پست ارسال کنید و ارسال کنید. آن را به صورت فیلم کوتاه با اطلاعات متعدد در مورد قیمت ، ویژگی ها ، تخفیف ها ، کار و غیره ارسال کنید. در انتهای ویدیو ، می توانید با استفاده از کلماتی مانند برنامه بارگیری یا خرید چیزهایی ، وب سایت اصلی خود را بیش از حد پیوند دهید.

4) تبلیغات تبلیغاتی ایجاد کنید

این جنبه مهم بازاریابی اینستاگرام است. اگر برای ایجاد تبلیغات تبلیغاتی هزینه ای در اینستاگرام خرج کنید ، این مبلغ نه تنها به دنبال کنندگان شما نخواهد رسید ، بلکه به تمام کاربران هدف شما نیز خواهد رسید. با این حال ، در این مورد ، محتوای تبلیغات باید جالب باشد. تبلیغات اسپانسر می تواند انواع تصاویر ، فیلم ها ، چرخ فلک / تبلیغات پویا ، استوری ها ، بوم های استوری ، استوری های اینستاگرام باشد. (بازاریابی اینستاگرام)

5) استوری اینستاگرام یا استوری اینستاگرام

این قسمت جداگانه ای از اینستاگرام است. در اینجا می توانید به صورت تبلیغات ، تصاویر محصول ، فیلم ، فیلم زنده ، برچسب یا متن برنامه ریزی برای روزهای آینده ارسال کنید. در این حالت حتی اگر قوانین معمول را رعایت نکنید. این پست 24 ساعت طول می کشد.

6) مشارکت با تأثیرگذاران (بازاریابی اینستاگرام)

با توجه به مخاطبان هدف محصول خود ، اینفلوئنسرها را در اینستاگرام انتخاب کنید. بخاطر داشته باشید که به دلیل تعداد زیاد فالوورهای اینفلوئنسرها ، هر پستی به افراد بیشتری خواهد رسید. بنابراین با اینفلوئنسرها رابطه خوبی برقرار کنید. با آنها مشارکت کنید و از طریق آنها محصول خود را مارک بزنید.

7) تصاویر ایجاد شده توسط کاربر را جمع آوری کنید

فرض کنید یکی از دنبال کنندگان شما با محصولی که استفاده کرده اید در اینستاگرام پست گذاشته است. سپس می توانید دوباره آن پست را به حساب خود ارسال کنید. اما باید صاحب پست اصلی را برچسب گذاری کنید. این امر منجر به تعامل بهتر با کاربر و همچنین مارک تجاری بهتر خواهد شد.

8) ایجاد هشتگ

برای مارک شرکت خود از هشتگ معنادار و جالب استفاده کنید. سپس از آن در هر پست خود استفاده کنید. همچنین کاربران پس از آشنایی با هشتگ در پست های خود از آن استفاده می کنند. این باعث افزایش تبلیغات شرکت شما می شود.

9) ارسال مقدار مشخصی در زمان مناسب (بازاریابی اینستاگرام)

بیش از یک بار در روز از حساب شخصی خود ارسال نکنید. کاربران ممکن است اذیت شوند و دنبال کنند. بنابراین مقدار کمی پست و پست خوب ارسال کنید. طبق یک نظرسنجی توسط آقایان Simply Messers ، ارسال مطلبی در روزهای دوشنبه و پنجشنبه با موفقیت بیشتری انجام می شود. طبق یک نظرسنجی که توسط Co-Schedule انجام شده است ، ارسال هایی که بین ساعت 8 صبح تا 9 صبح تا 2 بعد از ظهر انجام شده است موفقیت بیشتری دارند. توجه داشته باشید که اگر می خواهید در همان روز بیش از یک پست ارسال کنید ، می توانید این کار را با کلاژ یا ارسال اسلایدها انجام دهید.

10) کلیه اطلاعات را به درستی پیگیری کنید

اگر نمی دانید صفحه شما چگونه کار می کند و نوع پست کاربران را دوست دارد ، حساب شما هرگز بهبود نخواهد یافت. بنابراین همیشه حرکات کاربران را تحت نظر داشته باشید.

از کاربران بخواهید لایک و نظر دهند. این به کاربران ایده روشنی از مورد پسندیدن و دوست نداشتن آنها می دهد. همیشه سعی کنید میانگین اشتغال کاربر در حساب خود را حفظ کنید. با این حال ، اگر تعداد دنبال کنندگان شما کمتر باشد ، میزان نامزدی باید بیشتر باشد. یک حساب کاربری اینستاگرام با وب سایت پیوند دهید. همچنین از تعداد افرادی که روی URL پیوند داده شده شما کلیک می کنند ، پیگیری کنید.