تبلیغ در اینستاگرام کار دشواری است. روشهای "تبلیغ" در سالهای اخیر بسیار تغییر کرده است: اگر زمانی تبلیغ حسابها با استفاده از سیستمهای خودکار (مانند انبوه و دنبال کردن انبوه) م wasثر بود ، اکنون این روشها به تاریخ می پیوندند و برای خراب یک بار و برای همیشه مناسب ترند حساب.

صفحاتی که از روش های تبلیغاتی "سیاه" استفاده می کنند خطر مسدود شدن را دارند (به اصطلاح "Shadowban" ، که تمام فعالیت های حساب کاربران دیگر را پنهان می کند یا "بلوک نگهبانی" که اخیراً ظاهر شده است ، که از مجوز حساب جلوگیری می کند) کمترین میزان را دارند شاخص های دستیابی و تعامل ، در فید کم نمایش داده می شوند و بندرت در مجموعه ها ظاهر می شوند و توصیه می شوند. اگر جدی در توسعه اینستاگرام خود هستید ، با لایک ها و اشتراک های گسترده درگیر نشوید - فقط از روش های تبلیغاتی "سفید" استفاده کنید که بهترین نتیجه را در طولانی مدت به دست می آورند.

امروز ما یکی از این روش ها را با جزئیات تجزیه و تحلیل خواهیم کرد - با استفاده از بخش "جالب" و جستجوی داخلی اینستاگرام برای تبلیغ حساب خود.

بخش "جستجو و جالب" به حل بسیاری از مشکلات کمک می کند:

اگر حساب شما در این انتخاب گنجانده شود ، به مخاطبان گسترده جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد که در غیر این صورت شما را پیدا نمی کردند.
برای تعامل با افراد نزدیک به تجارت خود می توانید از جستجو استفاده کنید.
برای یافتن بهترین هشتگ های خود می توانید از جستجو استفاده کنید.
برای یافتن رهبران نظر برای همکاری می توانید از جستجو استفاده کنید.

"جالب و جستجو"

ابتدا اجازه دهید دقیقاً نحوه عملکرد "جالب" و "جستجو" را بفهمیم. وقتی روی نماد ذره بین کلیک می کنید ، به بخش عمومی "جستجو و جالب" منتقل می شوید ، در حالی که قسمت اصلی صفحه با انتخاب "جالب" اشغال می شود.

این محتوایی را نمایش می دهد که اینستاگرام براساس الگوریتم های داخلی تصمیم گرفته است برای شما جالب باشد.

ابتدا اینستاگرام بر روی افرادی که دنبال می کنید تمرکز می کند. در مرحله دوم ، سیستم پسندیدن و نظراتی را که می گذارید تجزیه و تحلیل می کند. سرانجام ، اینستاگرام سعی می کند که دوستان و آشنایان شما چه محتوایی را دوست دارند ، تحلیل و در نظر بگیرد. بر اساس این داده ها ، و همچنین بسیاری از عوامل دیگر که از نظر ما پنهان مانده است ، سیستم یک پیشنهاد مناسب را تشکیل می دهد.

در بالای صفحه یک نوار جستجو وجود دارد ، وقتی روی آن کلیک می کنید ، رابط جستجو باز می شود - می توانید در چهار دسته جستجو کنید: